Chill!

idag har jag sovit, kollat på en film, sovit. vi ar käkat hembakad pizza idag! så gött!!'

sen kände jag mig för en promenad, så vid 20.00 ca började jag bege mig utåt i det blåsiga kalla vädret,
men det faktiskt väldigt skönt att gå! men när jag var påväg hem igen så började det blixtra!
blixten  var typ lila och blå och silver! väldigt fint! (attans att jag inte fick e bild) så vackert! men den verkade väldigt nära för den lös upp så fint men det kom aldrig någon smell:o
kan det vara en blixt utan en smäll efter :o
sen tog jag en väldigt varm och skön duch!  nu så ska jag vara uppe, eller sova i en tim för att jag ska anmäla mig till elida! det är lixom fört till kvarn -.- så jag ska fan med på båten! :D
nu hade det vart väldigt gött med en varm choklad har börjat blivit sjuk -.-
men ha det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jag smsar :)

2011-08-29 @ 07:53:01
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0