jävla fuck mobil...

degen började med att gå till skolan och på första lektionen så låser en av killarna i min klass min mobil säger han, men den stängdes av och när jag skulle sätta på den stod det "anslut till itunes" faan! det betydde att min iphone återsälldes :( inga bilder, inga kontakter, inga spel! ingeting på min jävla telefon...
faan vad jag hatar killar ibland :(
men ändå kan killar oxå vara underbara!
men det fixade sig!  fick några nummer och lite spel och annat skit!
men jag blev så besviken....
sen så var jag glad igen! dagen har vart sjuuuukt rolig! om inte min kompis ellen skulle finnas hade inte mitt liv vart så roligt! tack vare henne skrattar jag varje dag!
efter skolan drog jag, maria, ellen till kungsmässan fikade där och tod det lungt! så sköönt!
snart ska jag och några andra in till göteborg och shoppa shoppa!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0