godmorgon!

har just vaknat ska snart göra mig klar för skolan!
vet inte riktigt vad jag ska skriva om är väldigt trött!! men igår blev det väldigt sent! kom hem vid 12.00 igår! gick deräkt upp och la mig! men kalaset var vädigt roligt, jag och mina kusiner körde med andra ord! roligare kan man ju inte ha! vi skratta och skratta och käkade godis!
när vi väl hade kommit ner dit fick vi tachos att käka! väldigt gott kan jag ju säga
det är aldrig fel med tachos :)
idag då ska jag till skolan går sent idag :/ och vi har inga roliga lektioner!!
haatar torsdagar
vädrt är ju inte det roligaste -.- men det positiva är att idag ska min gitarr hämtas ut yeeyy!!
inget roligt väder! dom sa att det skule bli sol -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0