natti natti!

sitter här med moa och är sjukt trött!
vi ska spela lite kort nu! snart sova
men idag har jag faktiskt sprungit och cyklat! sen har jag gjort fina muffins! blev goda sa mamma, jag ska ju vara nyttig så åt faktiskt ingen -.-
han inte ta en bild innan alla tog slut...
har även målat min systers naglat hann inte hellr ta en bild där heller för hon stack innan jag han säga till henne det kommer en bild på dom imon
men jag och moa sitter även och hör min mamma, pappa och deras kompisar skratta och kanske lite halvt fulla :o
käkade god mat idag! mumsigt!
imon ska jag säljaa lite GT med moa! pengar rullar in som det ska iallafall! :D
men nu får jag åter gå till min kompis moa! :D
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0